När man inte förstår

Kom just hem från jobbet. Nu är det idol på tv4play som gäller. Hade en väldigt konstig dag på jobbet. Måndagar brukar vara väldigt lugna. Särskilt nu i september. Men vid sju hade vi en station helt full. Strax efteråt ramlar det in 30 brasilianare. 1 av dom kunde engelska. Jag kan inte portugisiska. Det var himla intressant att ta beställningar av dom eftersom jag inte fattade nåt. Och dom kunde ju inte förstå menyn. Så det fick bli som det blev. Dom dricksa ju i alla fall. 2 kronor här. 1 krona där. Dom fattade nog själva inte hur lite pengar det handlade om. Hahaha. Fast å andra sidan såg jag nog rätt fånig ut när jag inte fatta nåt.

Nu e det idol. Jag måste ju se vem den sista var som kom med.



Kommentarer
Postat av: jen

du förtjänade varenda krona dom lämnade....;)

2009-09-29 @ 00:25:37
URL: http://mrsjen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0