This night

Igår var vi på lights in Alingsås. Alingsås är ju en väldigt mysig stad. Vi gick omkring en stund och myste, fotade lite, sen gick vi in på ett kvällsöppet café och köpte varsin ostsmörgås.
Hemma igen så kollade vi på film. Jag var hur trött som helst och somnade tidigt. Mitt i natten vaknade jag med ett ryck. Det lät som om jag var mitt på ett dansgolv. Idioten som bor ovanför fick väl för sig att ha fest klockan 1 på natten och hans stereo var på högsta volym. Det stampades i vårt tak så det skallrade i hela lägenheten. Sen kunde jag ju inte somna om. Så det fick bli mer TV och tillslut somnade jag om.
Halv 8 vaknade jag i morse igen av magsmärtor. (Det har jag ganska ofta på nätterna). Jag gick upp och spydde lite sen försvann dom. (Vilket är konstigt, för annars brukar det hålla på i flera timmar). Sen somnade jag om igen och vaknade sent. Till frukost blev det havregrynsgröt med blåbär.
Nu ska skäggisarna ha sin frulle. Ha en skön dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0