IKEA...... igen

Idag åkte jag och MrR till IKEA och inhalndlade mer prylar till hemmet.  Nu är det klädkammaren det ska röjas i. Nu har vi 4 garderober där inne. Och det är jättestökigt. Nu har vi ju köpt 3 byråer och två nya klädhängare. Nu ska det bli ordning och reda.

Nu har vi snart gjort ordning alla rum.

Vardagsrum: Ny TV och bluerayspelare. Snart kommer ny soffa.

Kök: anslagstavla och klocka, diskmaskin.

Sovrum: 3 byråer, hylla.

Klädkammare: nya klädhängare.

Hoppas allt blir bra här hemma nu och att vi får mer utrymme. Det är lite tajt.



Jag har verkligen varit urkass på att blogga. Jag har jobbat kväll 3 dagar i rad nu, så jag har inte haft nån minut över för datorn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0