Toffelhjältar

Igår var jag och handlade på ICA maxi. Ensam, utan sambo. Det är skönt. Då kan jag handla det jag vill ha och ta den tid på mig som jag behöver. Köerna i kassorna var låååååånga. ALLA verkade vara och handla igår.
Framför mig i kön står en tjej i mysbrallor och ser allmänt sliten ut. Hennes sambo i piké och ser nördig ut. Dom handlade nog alla sorters grönsaker dom kunde hitta och allt fullkorn som fanns i affären. Ingen onyttigt till dom inte.
Tjejen skulle betala och killen skulle packa. Då ropar killen från där man packar: "Älskling!!! Ta 2 påsar." Och så visar han med 2 fingrar.
Hade min sambo skrikit så i affären hade jag kollat bakom mig och låtsats som att jag inte kände honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0